fredag 30 juli 2010

träningsvärk!

Igår blev det ett pass på gymmet, och ett bra sådant!
Började med att springa en bit, tror de blev ca 1,6km. Förut körde jag alltid 2km som uppvärmning, men det va ett tag sen och konditionen har stupat lite, men den ska tillbaka! Så nu ska jag försöka springa som uppvärmning ett tag framöver!

Kunde höja benpressen utan problem igår, numera tar jag 100kg! Liten milstolpe måste jag erkänna, har haft 100kg som mål, vad ska ja sätta upp som mål nu? Känns hur som helst i rumpan/baksida lår idag, där en trevlig träningsvärk infunnit sig!
Har även träningsvärk i bröst och axlar, men kan inte minnas att jag gjorde något annorlunda där? Anyway så försöker jag mata kroppen med allt den kan tänkas vilja ha för att komma över träningsvärken. Började dagen med müsli och nu sitter jag här med en päron/vanilj-whey!

1 kommentar:

  1. Gott med träningsvärk ! Då känns de att man tränar bra..

    SvaraRadera