fredag 1 april 2011

Protein-påfyllning + några rader från Sofi!

Idag hämtade jag detta på posten:

1 kg Whey Complete Tutti Frutti
1 kg Whey Complete Vanilj
4 st Proteinbars

Hade egentligen bara beställt tre bars, men fick en extra och dessutom två fina nyckelringar av Sofi Lindberg för att jag läser hennes blogg! :D En av mina största inspirationskällor i bloggvärlden, och inte nog med att hon var söt och skickade med lite grejer, hon skrev även några rader på lappen! :D Gjorde min dag!


Har provat Tutti Frutti Wheyet förut, tycket om det massor så jag köpte det igen. Sen ville jag prova något nytt också så jag slängde med en vanilj också! :D Och precis som jag hoppats på så smakade det smält vaniljglass/vaniljvisp! :D Supernöjd!

Sen måste jag påpeka att jag provat Whey från Star Nutrition och Top Formula tidigare, och trodde verkligen att allt whey hade den där blaskiga eftersmaken, tills jag provade NutiTech Whey Complete, Ingen eftersmak what so ever, kommer aldrig köpa något annat protein, supernöjd! :D Nom nom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar