lördag 30 oktober 2010

Apple Ecstasy

La in en beställning på Gymgrossisten igår kväll/natt. Vet att jag lika gärna kan åka dit, för det ligger ju nära, men när jag ändå satt här o kika så tänkte jag att jag lika gärna kunde ta o klicka hem grejerna. Min Smartshake är ju som nämnt bortsprungen och man blir fort bortskämd med en sån, därför beställde jag inte bara en ny, utan två! Anledningen att jag beställde två var att beställningen gick över en viss summa, vilket gjorde att man fick köpa en transparent smartshake för bara 39:-, taget tänkte jag! Sen beställde jag även nytt protein, Nektar - Apple Ecstasy! Är så vidrigt trött på smaken på mitt whey, alla jag testat hittills har den där vidriga eftersmaken som får en att ångra att man ens drack det! Nä okej, men att det alltid är så att jag drar ut på att ta den, bara för att den smakar så illa känns inte okej! Därför köpte jag den här gången ett lite dyrare protein som jag hört ska smaka bra mycket bättre, och jag hoppas det är värt det! Köpte som sagt äpple-smak! Ska givetvis berätta för er hur det smakar när jag får det! =)

Så någon gång måndag-onsdag kommer mitt paket på posten, då ska jag visa lite närmare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar