onsdag 20 oktober 2010

Superförkylningen som brakade lös


Såhär såg min uppvärmning ut i Måndags. Cyklade en mil på bästa tiden hittills, vilket förvånade mig då jag inte gjort det sen innan sommaren! Bestämde mig för att komme under 23, och när det var 30 sekunder kvar så insåg jag att skulle jag klara det så fick jag nog trampa på! Och klarade mig precis under, som ni ser på bilden! Cyklade inte på level 3, utan cykeln sänker till hälften när man nått målet! så de sista sekunderna trampade jag på 6an, innan det körde jag jämnt på 4an hela vägen!

Efter passet (som förövrigt gick grymt bra) så var jag helt slut i kroppen! Tänkte glatt "jösses vad bra träningen tog idag!" men dagen efter fick jag veta varför kroppen var helt slut. Åkte nämligen på en superdunder-förkylning som knockade mig helt! Från att jag mitt på dan kände att jag kanske hade lite lite ont i halsen, till att bara några timmar senare ligga i sängen och tro att ja va på väg o avlida! Längesen jag var såhär galet sjuk, ALLT gör ont! Huden ömmar av kläderna jag har på mig, ögonen värker, öronen värker, och att svälja gör superont!

Så gymma kan jag ju glömma nu ett tag =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar