torsdag 28 oktober 2010

förkyld var 4e vecka

Kollade tillbaka i bloggen lite, såg att sist jag hade en förkylning var 12 September. Innan det så hade jag ont i halsen den 10e Augusti. Nu senast, 19 Oktober, blev jag jätteförkyld och det är det som fortfarande sitter i!, Det betyder alltså att att jag åkt på en förkylning var 4e vecka ungefär...? Något måste vara fel, måste vara något jag inte får i mig! Tycker ja dricker mycket juice och så, så det borde inte vara C-vitamin...?

Jag vet hur som helst att jag på ett eller annat sätt borde kolla upp detta!

Vad är de jag har missat?! Någon som har några tips eller spekulationer så är allt välkommet!

Dessutom har ja tappat bort min älskade smartshake. Vet verkligen inte vart den är och jag har letat på alla ställen jag kan och inte kan tänka mig att den kan finnas på! Dom är ju inte direkt gratis. I värsta fall får jag väl helt enkelt köpa en ny, så tråkigt! =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar