söndag 24 oktober 2010

Tips på träningsblogg

Ja, i fredags var jag då på vårdcentralen och fick konstaterat Öroninflammation i mitt högra öra, och nu är det penicillinkur som gäller! 5-dagars kur, och sen hoppas jag att det inte gör ont mera!

Så det kommer väl ta ett tag innan jag är tillbaka på banan igen, tills dess kan jag ju försöka ge lite tips på träningsbloggar jag gillar! Den träningsblogg jag gillar bäst är Sofi Lindbergs! för att:

Hon skriver många peppande texter, men också långa och tänkvärda texter som man aldrig ångrar att man lagt ner tid på att läsa! Dessutom lägger hon upp mycket bilder vilket jag tycker är viktigt i en blogg! Har följt henne ganska länge nu och det är väldigt intressant att se vad hon har att säga om saker och ting! Det jag gillar bäst med Sofi är att hon alltid är ärlig, oavsett vad det kommer kosta henne (ofta elaka kommentarer) och alltid inspirerande. Man blir alltid träningssugen när man är på hennes blogg! Hon är dessutom väldigt kunnig inom ämnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar