tisdag 23 november 2010

That bastard!!

Idag har jag haft vilodag! Kroppen var helt slut, kände att det nog var dags för en sån hehe

Igår gjorde jag ett lite kortare ben-rygg-axlar pass, hade väldig träningsvärk i baksida lår, men de var bara o bita ihop! :P

Har satt upp som mål att komma under 20 min på milen när jag cyklar, innan nyår, men jag kanske får sätta lite högre mål än så, för det är ju ändå ett tag innan året är slut, och jag är ju nere på 20:33 nu! Brorsan skulle testa va han fick för tid, GIVETVIS måste han knäcka min tid och dra te me 17:30... You bastard! Kanske ska ha det som mål istället, att slå brorsan! Jaja, får se när ja kommer under 20, en sak i taget, sen får vi se vad nästa stolpe blir! Imorron blir det mage-bröst-armar, hörs då!

Brorsan o hans flickvän Jessica!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar