torsdag 4 november 2010

Utfall och knäböj

Gokväll, eller kanske gonatt? Hur som helst så är klockan 3 och jag har kommit hem från gymmet! Snacka om att vända på dygnet såhär på lovet =P

Dagen har bestått av shopping i Göteborg, vi åkte strax innan tolv, och var väl tillbaka strax innan nio. Sen bar det efter någon timma av till gymmet där jag cyklade milen på en, för mig, bra tid, och efteråt trodde jag på allvar att jag skulle kräkas upp buffen vi åt i Göteborg, men den fick stanna där den skulle och jag körde på med ett riktigt bra pass, körde rätt mycket baksida lår/rumpa med bland annat utfall och knäböj! Hoppas jag får känna av det imorron =)

Fick knåpa ihop ett inlägg på mobilen nu lite snabbt, skriver mer imorron! Ska visa det nya proteinet bland annat! Ha det bra sålänge! Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar