lördag 25 december 2010

Better Bodies

God jul på er!

Såhär dagen efter kan jag glatt berätta att jag numera kommer träna i ett bar underbara byxor från Better Bodies! Provade dem på fitnessfestivalen och kärade ner mig totalt, så jag önskade mig dom av mamma! Hon visste inte helt hur man beställde från Gymgrossisten och eftersom jag har ett konto där så hjälpte jag henne med detta! Så det var ingen överraskning, men inte mindre roligt för det! har ända sedan dess gått o längtat efter att få börja använda dom! :D

Fick även ett par jättefina gymhandskar av Johannes som jag hade önskat mig! Men vad jag inte själv sett när jag önskade mig dom var att dom var gjorda av riktigt läder. Eftersom jag helst undviker läder så kollade jag nu ut ett par på samma sida, som var syntetiska! Eftersom jag vet att materialet kommer påverka hur mycket jag använder dom (kommer inte använda skinn lika ofta, eftersom jag känner mig obekväm med det) så frågade jag om det var okej om vi bytte, och det var självklart tyckte han! =D

Bilderna är länkar!
Handskarna jag fick:

Handskarna jag ska byta till:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar