måndag 20 december 2010

Fitnessfestivalen 2010

Några av mina bilder från Fitnessfestivalen på Svenska Mässan!

Själv kom jag hem med en sån här, och dessutom en bok som jag ska skriva lite om vid ett senare tillfälle! =)

Hade tre bloggare som jag hoppades få se på mässan! Det var Bella Eklund, Sofi Lindberg och Li från Shapemeup!

Bella såg jag i en monter, men kunde inte med att gå fram o störa när hon gick runt där med sin syster. Sofi fick jag inte syn på tyvärr, men Li mötte jag inne bland handfaten på toaletterna! Kunde inte låta det tillfället passera så jag hälsade på henne och fick mig till och med en kram! Skitsöt tjej, hon såg ut som ett frågetecken innan jag presenterade mig och påminde henne att hon skrivit i min blogg ett par dagar innan, då föll polletten ner! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar