söndag 5 december 2010

Veckans träning

Gokväll folket!
Hoppas alla haft en bra dag, själv har jag tagit det riktigt lugnt!
Veckans träning har gått jättebra!


Måndag - Ben, rygg, biceps
Tisdag - Vilodag
Onsdag - Bröst, axlar, triceps, mage
Torsdag - Ben, rygg, biceps + lite mage
Fredag - Cyklade ett marathon (4,2 mil)
Lördag -Bröst, axlar, triceps, mage
Söndag - Vilodag

Önskar att alla veckorna såg ut såhär, precis såhär!
Två av varje pass + ett konditionsppass = perfekt!

Tyvärr har jag inte matchat den grymma träningen med grym mat, och har tryckt i mig både det ena och det andra! Men den kommande veckan, vecka 49, ska jag försöka klämma in lika många pass och göra det tillsammans med bra mat, så blir det nog en toppenvecka! :D

Imorron ska jag försöka få in ett ben, rygg, biceps-pass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar