tisdag 1 februari 2011

snälla hjälp mig komma tillbaka

Har bloggat dåligt och detta pga att jag tränat dåligt helt enkelt. Två pass förrförra veckan, två pass förra veckan. På den nivån har det legat.. Detta på grund av att jag och min pojkvän/bästa vän/träningskompis delat på oss och detta har tagit all min energi och ingen lust alls har det funnits till träning då motivationen försvann tillsammans med det. Försöker på alla sätt komma tillbaka till träningen nu men numera känns träningen inte alls rolig på det sättet den gjorde när man åkte ihop. ='(

Att vara ledsen, det får ta den tid det behöver, men jag är fast besluten att med alla medel komma igång med träningen, Snälla hjälp mig komma igång igen!



1 kommentar:

  1. Oh, kan tänka mig hur jobbigt det är :/ Men om du tänker att du mår bättre efter ett pass på gymmet så kanske du kan gå dit? Eller om det finns några aggressioner kanske du ska testa något med sparkar och slag, typ box eller bodycombat så kanske det känns lite bättre. Jag vet faktiskt inte, sjukt svårt men hoppas du kommer igen snart :/

    Sv: Tack för dina fina ord :D

    SvaraRadera