onsdag 9 februari 2011

Vilodag med kass kost

Idag blev det vilodag, redig träningsvärk har infunnit sig i bröst, armar och mage och det ska jag väl inte klaga på. Träningsvärk i axlarna däremot, den e värst, för den gör en enna lite handikappad =P

Imorron blir det ben, rygg, biceps efter skolan, och jag hoppas att det kommer gå bra! ehm, ja mena det SKA gå bra!

Idag har matintaget varit lite underligt

Frukost - Lättkvarg + blåbär
Mellis - banana
Lunch - Potatisplättar med sylt (?!)
Mellis 2 - Ett ägg + juice
Mellis 3 - Lättkvarg + funlight jordgubb och lite russin
"Middag" - Macka med ost + Chokladmjölk
Kvällsmat - Blåbär och en liten klick kvarg

Ingen riktig ordning alls som ni ser... -.- Vad gillar ni min middag? Vitt bröd + ost och chokladmjölk?! Well skillnaden mellan Chokladmjölk och O'boy är att O'boy är socker me lite kakao, Chokladmjölk "home made style" är massa kakao och lite socker. Men ändå.. inte okej. Lunchen är också katastrof, men skollunchen brukar väl inte vara toppen.. De andra fick blodpudding, och jag fick linser. Tänker precis lägga till mig lite när jag ser att de hackat ner x antal rödlökar i. Så typiskt skolan att hacka ner rödlök i allt, varför?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar