söndag 1 augusti 2010

CardioTrainer

Har fixat en grym app till min lille mobil!

Såg en annan träningsblogg som skrev om CardioTrainer och tänkte att den måste jag prova!
Så jag installerade den och gav mig ut på promenad som jag skrev i inlägget under.

Och den är skitbra! Man ser precis vart man gått, hur långt man gått, hur fort man gått och allt detta på en karta med flygplansbild! Riktigt bra och väldigt exakt på positionen, räckte att jag gick snett så ändrade den riktning när jag zoomade in och kollade =P Den visar även hur mycket man förbränt och hur länge man gått.

klicka på bilden för att se den större!

1 kommentar:

  1. Jätteroligt att du följer min blogg och ännu roligare att se en till träningspigg tjej! Vänta du bara, du kommer snart kunna höja dig ifrån 12orna också, det går oftast ganska fort :)
    lycka till!

    SvaraRadera