torsdag 5 augusti 2010

Gymmet på Vattenpalatset

Nu sitter jag på bussen på väg hem från gymmet! Har dessutom haft körlektion tidigare på dan =)

Gick fint på gymmet i alla fall! Jag är ju medlem på Motionspalatset, och då har man tillgång till två olika gym här i Vänersborg. Det som ligger på Quality Hotel och är öppet dygnet runt (där är jag mest, i alla fall nu när jag inte går i skolan) och det i Vänerparken, på vattenpalatset! Där var jag idag, och man blir borktskämd med att det är så fräscht på Quality, för här var det nästan så man inte ens ville torka av föttena med handduken innan man stoppade dem i skorna! Man delar omklädningsrum med de som badar, golvet var dyngsurt, klibbigt och Fullt med hår! Föredrar Quality =)

Nu dricker jag min whey och när jag kommit hem så ska jag fixa någon god mat! Hej sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar