lördag 14 augusti 2010

Kotte på promenad

Åååh vad irriterande det är när man bloggar från mobilen och sen inser att det inte kommit fram =(

Igår var iallafall jag och J på promenad på kvällen (okej natten). Vi gick en rätt liten promenad på 4 km, och överdrivet rask var den inte heller då jag fortfarande är förkyld! Nyser, hostar, snorar och har mig, men jag tror faktiskt att jag är på bättring och tillbaka om ett par dagar! Då ska jag till gymmet och fira! :D
På promenaden hittade vi en liten igelkott och lyckan var total när den lät mig klappa den! Av någon anledning har jag aldrig tidigare klappat en, fattar inte varför, trodde nog att den skulle springa o gömma sig! Men den rulla bara ihop sig lite, och när ja klappat den lite och den insåg att ja va snäll så kom den fram igen =)
Så söt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar