måndag 23 augusti 2010

krångel och spenat

Hejs!

Idag var jag på gymmet igen, men det kändes inte sådär jättebra... Mycket gick fel kände jag och ja tappade lite motivation. För det första så kom jag dit och så renoverade de omklädningsrummen och man hade ingen stans o byta om, och skulle man duscha så fick man gå igenom hela omklädningsrummen, förbi byggarbetare och allt, för o duscha i ett rum utan bänkar o skåp, så man kunde inte förvara sina saker någonstans. Jag bytte tillslut om på en toalett och tog med mina saker upp på gymmet för o lägga dem i ett skåp där. Duschade när jag cyklat hem istället. Åkte till gymmet på Vänerparken idag, alltså inte Quality, för ja tänkte variera mig lite! Men det fick jag ju äta upp...

Men om vi ska vara lite positivare så kan ja ju berätta att jag åt god mat när jag kom hem! Pasta, spenat och veggiebullar! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar